شهر باران های نقره ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 23
نویسنده : علی رضایی
 



با خرید بلیط هواپیما رشت، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. رشت مرکز استان گیلان و پرجمعیت ترین شهر شمال ایران محسوب می شود. این شهر ساحلی، سومین مقصد محبوب گردشگران ایرانی است. رشت (شهر باران های نقره ای) به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر، دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم و شرجی است. با این حال طبیعت سرسبز این منطقه، مسافران زیادی را به این شهر زیبا فرا می خواند.
هدف سایت تیک بان جستجو و پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما رشت در تاریخ و مقصد مورد نظر شماست.همچنین جستجو گر تیک بان بهترین و تضمین شده ترین فروشنده هایبلیط هواپیما را به شما معرفی میکنند. برای اطمینان از این صحبت به شما پیشنهاد میدهیم که قیمت های پیشنهادی ما را با سایت های دیگر مقایسه کنید تا اطمینان حاصل کنید.

تیک بان جامع ترین سیستم جستجوگر آنلاین بلیط لحظه آخری رشت است به گونه یی که امکان پیدا کردن بلیطی ارزان تر از بلیط های معرفی شده در تیک بان ممکن نیست. خدمات این جستجوگر بدون هیچ هزینه ای و رایگان است.تمامی پرواز ها را با پایین ترین قیمت از بهترین و معتبر ترین آژانس های مسافرتی برای شما به نمایش میگذارد که با کلیک بر روی پرواز مورد نظر به سایت فروشنده بلیط متصل می شوید و بلیط خودتان را تهیه می کنید . پشتیبانی بسیار قوی در همه مراحل رزرو بلیط رشت ، یکی از مزیت های دیگر این سایت به شمار می رود.

 

آیا راهی برای خرید ارزان تر بلیط در لحظه آخر وجود دارد؟

باید توجه داشته باشید که امکان ارزان تر شدن بلیط در لحظه های آخر وجود دارد اما برای پایین تر آمدن قیمت یک پرواز هیچ تضمین خاصی وجود ندارد.یکی از راه ها برای فهمین قیمت بلیط در آینده ی کوتاه مدت در نظر داشتن قیمت روز قبل و بعد است.زیرا امکان ارزان تر شدن از یک حدی خیلی بعید به نظر میرسد.البته به مناسبت ها و تعطیلات هم توجه کنید که یکی از عوامل اصلی ارزان شدن بلیط های پرواز اتمام یا شروع تعطیلات است.

 

پرواز چارتری یعنی چه؟ آیا به هم پرواز چارتری ارزان دارد؟

پرواز چارتری به این معنی است که در یک سفر هوایی، تعدادی از بلیط های آن پرواز توسط شرکت های مسافرتی فروخته میشود. در مقابلی این بلیط های چارتری، بلیط های سیستمی وجود دارند. معمولاپرواز های چارتری هرچه به لحظه ی پرواز نزدیک تر میشود بلیط های آن سفر به قیمت پایین و حتی گاها تا نصف قیمت به فروش میرسند. البته این اتفاق به تعداد صندلی خالی وابسته است و در بعضی از پرواز ها نه تنها کاهش قیمت نیست بلکه ممکن است قیمت ها به حالت عادی گران تر هم شوند! بلیط چارتر رشت را از تیک بان بخواهید.

به هم توسط شرکت های معتبری مثل () چارتر می شود و قیمت بلیط های مناسب تری برای بلیط این سفر نیز پیدا میشود.

به هم توسط ایرلاین های () ارائه می شود.

 

اطلاعات عمومی پرواز

حضور مسافر برایپرواز داخلی 2 ساعت و خارجی 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه به همراه کارت ملی برای پروازهای داخلی و گذرنامه برای پروازهای خارجی الزامیست . کانتر کنترل 30 دقیقه قبل از پرواز داخلی و 90 دقیقه قبل از پرواز خارجی بسته خواهد شد.

موارد غیر مجاز در پرواز

آوردن تمام اشیاع تیز از قبیل تیغ ، چاقو ، قیچی و ... در کابین هواپیما ممنوع می باشد و می بایستی آن هار در چمدان خود قرار دهید و به قسمت حمل بار تحویل دهید.

مسافرینی که مجاز به حمل تجهیزات دفاع شخصی از قبیل اسپری فلفل ، نانچکو ، پنجه بوکس و .... از آوردن این تجهزات در داخل کابین خودداری کنند.

آوردن ابزار هایی مانند انبردست ، دم باریک آچارفرانسه و ... که زیر 17 سانتی متر باشند ، در کابین مجاز می باشد اما ابزار های بالای 17 سانت باید ، بسته بندی شده و به قسمت حمل بار تحویل دهید.

بار مجاز در هواپیما

حداکثر بار مجاز که مسافر میتواند با خود به سفر ببرد ، در ایرلاین ها متفاوت است اما حدودا بین 30 تا 50 کیلوگرم می باشد و بستگی به کلاس پروازی شخص دارد . ایرلاین های داخلی معمولا جداکثر بار مجازشان 30 تا 25 کیلوگرم می باشد. حداکثر وزن ساک دستی که میتوانید وارد کابین کنید 4 کیلوگرم می باشد و حدکثر مجموع ابعاد آن میباستی 115 سانتی متر باشد. بار اضافه می تواند قیمت بلیط رشت را افزایش دهد.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com